My Cart

Subtotal: DKK

View cart Checkout

Levering forsendelse

Hvilke distributionsmetoder tilbyder du?

DAO og BRING:

- Levering til din valgte leveringsadresse, nabo eller et DAO eller BRING Service Point.

- Du modtager en e-mail med instruktioner, når pakken er afsendt.

Vil du vide mere om leveringsomkostningerne, og hvornår du kan forvente, at din ordre ankommer? Du kan få mere information her.

Hvad er din leveringstid og priser?

Vi bestræber os på, at pakker leveres så hurtigt og effektivt som muligt. De fleste pakker afsendes samme dag som du bestiller. Se venligst en oversigt over vores tilgængelige leveringsmuligheder herunder estimeret leveringstid og omkostninger nedenfor. Leveringstiden er et skøn regnet fra det tidspunkt, hvor pakken er afsendt, og det afhænger af den valgte distributør og metode. Ved meget store ordrer må der påregnes længere ekspeditionstid. Når din pakke er afsendt, modtager du en ordrebekræftelse og kvittering via e-mail. Alle ordrer afsendes fra vores lager i Danmark.

Leveringsoversigt:

DAO og BRING:

- 3-5 hverdage.

- Gratis levering ved ordrer over 400kr, ellers xxxxxxkr.

- Levering til din valgte leveringsadresse, nabo eller et DAO eller BRING Service Point.

- Du modtager en e-mail med instruktioner, når pakken er afsendt.

- Du kan spore forsendelsen i Komfords app eller via det sporingslink Komford sender til dig via SMS.

Vil du vide, hvad der sker, efter du har afgivet en ordre? Du kan få mere information her.

Bemærk venligst, at selvom returfragtetiketten er forudbetalt, fratrækkes et returhåndteringsgebyr på xxxxxkr pr. ordre.

Hvordan sporer jeg min ordre?

Du kan finde sporingslinket fra din Ordrebekræftelse & Kvittering, som sendes til din e-mail, så snart din ordre er afsendt fra vores lager i Danmark.

Bemærk venligst, at sporingen først er synlig, når pakken er ankommet og scannet på den første sorteringsstation.

Nedenfor kan du finde listen over DAO og BRING lokale partnere. Din pakke kan blive leveret til dig af den lokale partner, ikke af DAO eller BRING. Du kan også spore din pakke fra den lokale partners hjemmeside:

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Desværre ikke.

- Efter at du har afgivet ordren, er vi ikke i stand til at foretage ændringer, da dette er et automatiseret flow.

- Pakker, der ikke bliver afhentet, vil blive sendt tilbage til os igen, og vi iværksætter tilbagebetalingen.

Fragtgebyr på større/tyngre varer, hvad betyder det?

Ved køb af visse større eller tungere produkter hos os kan der tillægges et mindre fragtgebyr. Gebyret gælder pr vare og refunderes ikke ved returnering.

Fragtgebyret, der pålægges hver specifik vare, vises i kassen. Fragtgebyret varierer afhængigt af varens størrelse og vægt.

Skal jeg betale told og importgebyrer?

Nej, alle told- og importafgifter er inkluderet i ordreprisen.

Hvilke lande sender du til?

Danmark *Bemærk venligst, at vi ikke sender til Grønland eller Færøerne.

Leverer du til postboksadresser?

Af sikkerhedsmæssige årsager sender vi desværre ikke til postboksadresser.

Kan jeg handle skattefrit?

Nej, vi tilbyder ikke Tax Free shopping. Alle afgifter er dog allerede inkluderet i prisen, du ser på vores hjemmeside.